Tijekom nedjelje, 7. rujna 2025., na vanjskom zidu zgrade Royal Courts of Justice u Londonu pojavilo se novo djelo najslavnijeg anonimnog umjetnika poznatijeg kao Banksy.
Mural prikazuje tradicionalnog britanskog suca u uniformi kako se sprema drvenim čekićem (eng. gavel) udariti demonstranta koji leži na tlu, dok se po njegovom transparentu vidi crvena mrlja nalik krvi. Banksy je autentičnost djela potvrdio objavom na svom Instagramu.
Djelo je javno bilo vidljivo vrlo kratko jer su već sljedećeg jutra, 8. rujna 2025., praktički unutar nekoliko sati, osoblje suda i zaštitari postavili metalne barijere i pokrili mural crnim plahtama te ga držali pod stražom. Kritičari i dio javnosti ovakav su zahvat opisali kao oblik cenzure.
Analitičari i aktivisti vide moguću poveznicu s nedavnim policijskim akcijama protiv pro-palestinskih prosvjeda – mural se pojavio nekoliko dana nakon što je na prosvjedu protiv zabrane skupine Palestine Action uhićeno gotovo 900 ljudi, pa mnogi tumače Banksyjev rad kao komentar na postupanje države i pravosudnog sustava prema prosvjednicima.

Sa suda su priopćili da će mural biti uklonjen zbog toga što je zgrada zaštićeno kulturno-povijesno dobro. Radi se o Viktorianskoj građevini staroj preko 140 godina čiji se izvorni izgled mora očuvati, a cijeli su slučaj prijavili policiji kao moguća šteta na imovini (eng. criminal damage). Aktivisti i pristaše umjetnosti žestoko su reagirali, tvrdeći da je uklanjanje politički motivirano i simbolično “cenzuriranje” poruke samog djela.
Banksy je u povijesti često koristio uličnu umjetnost za žestoke političke kritike — od street art radova na Izraelskom zidu do ranijih pojavljivanja po Europi — pa i ovaj mural nastavlja njegovu tradiciju oštre, lako prepoznatljive satirične ikonografije.
Javnost i stručnjaci sada prate hoće li i kako nadležne službe trajno ukloniti djelo i hoće li zahvaljujući dokumentaciji (fotografijama koje je objavio sam umjetnik i mediji) mural zaživjeti u reprodukcijama i debatama.